YETİŞKİN PSİKOLOJİK SORUNLARI

bize-ulaşın-25

bize-ulaşın

Psikiyatri Antalya - Antalya Psikiyatri Merkezi

psikiyatrist-psikoterapistTüm hastalıklarda olduğu gibi ruhsal rahatsızlıklarda da öncelikli yaklaşım;"Zarar Vermemek" olmalıdır. Zarar vermemek ilkesi öncelikle doğru anlamak, yani doğru teşhisle sağlanır. Doğru teşhis, insana değer vererek içtenlikle anlamaya çalışmak ve doğru bilgiye sahip olmakla sağlanır. Bu amaçla psikiyatrist önderliğinde profesyonel bir çalışma gerekir.

Öncelikle ruhsal alanda tanı koymak ve tedavi etmeye yetkili tek meslek dalının sahibi olan psikiyatri uzmanı tarafından psikiyatrik - psikolojik muayeneniz yapılarak, gereğinde test araçlarından da yararlanılarak hastalığınız veya ruhsal sorununuzun doğru tanı ve tanımlanması sağlanır. Size ve sorununuza en uygun psikoterapi yöntemi belirlenir. İhtiyaç halinde, yarar-zarar oranı göz önüne alınarak gerekli olan süre kadar ilaç eklenir. Tedavinin psikoterapi basamağında, aynı zamanda psikoterapist olan psikiyatri uzmanı, psikoterapinizi yürütür.

Ayrıca psikoterapi eğitimi almış ekibimizdeki psikolog ve psikolojik danışman arkadaşlarımız da uzmanlaştığı dalda terapinizi destekler veya psikoterapinizi sürdürür. Bu aşamada da aralıklı olarak psikiyatr gözetiminde ruhsal takibiniz devam eder. Hastalık düzeyinde olmayan, bazı sorunlarda doğrudan danışmanlık hizmetlerinden yararlanılabilir. Profesyonel ve gerçekçi yaklaşımla sağlıklılık, iyilik halini elde etmek ve sürdürmek, bir ekip çalışmasının ürünüdür.

Sağlıklı sonuç elde etmek için teşhis ve tedavinin ( psikoterapi, ilaç tedavisi, hipnoterapi ) planlayıcısı, uygulayıcısı ve takipçisi psikiyatri uzmanının yanında psikolog ve psikolojik danışmanlar da psikolojik test uygulamaları, yorumlama ve terapi desteğiyle ekibin vazgeçilmez profesyonelleridir.

Biz de Antalya Psikiyatri Merkezi ve Psikoterapi Merkezi olarak hem psikiyatri hem de psikoterapi hizmetini bu profesyonel yaklaşımla, içtenlik ve kaliteyle en iyi biçimde sunmaktan gurur duyuyoruz.

Tüm psikiyatri ve psikoterapi uygulamaları, psikolojik danışma, hipnoz ile tedavi ( hipnoterapi ) ve EMDR terapisinde etik, bilimsel ve çağdaş uygulamalarla Antalya ve Akdeniz bölgesinde hizmetinizdeyiz.

www.antalyapsikiyatrist.com www.psikoterapi.pro