Uz. Dr. Emine Filiz ULUHAN

Psikolog Funda OĞUZ

Psikolog-Funda-OĞUZ

Psikiyatri - Psikoterapi Kadromuz

2010 yılında Antalya psikiyatri merkezi olarak psikiyatri, psikoterapi, aile, çocuk ve ergen danışma, psikolojik danışma merkezi kimliğiyle hizmete giren kliniğimizde, kuruculuğunu psikiyatrist Emine Filiz Uluhan'ın yaptığı ekip, psikiyatrist, psikolog, aile danışmanı, psikoterapist, çocuk psikoloğu ve cinsel terapistlerden oluşan uzman bir kadroyla Antalya'da hizmet vermektedir.

Antalya psikiyatri ve Antalya psikoterapi merkezi olarak kendini ruh sağlığına ve psikolojik sorunlara adayan psikiyatrist ve psikoterapist kadromuz bilimsel ve etik kuralları ilke edinmiş çağdaş ve dinamik bir ekiptir.

Her türlü psikiyatrik hastalık, psikiyatrik rahatsızlık ve psikolojik sorununuzda gerekli farmakoterapi (ilaç tedavisi), psikoterapi ve psikolojik danışmanlık hizmetini Antalya psikiyatri merkezimizden alabilirsiniz.

Psikiyatrist, psikolog ve psikoterapistlerimiz psikiyatrik hastalıkların tedavisi, bireysel ve grup terapisi, aile terapisi, evlilik terapisi, çift terapisi, ilişki terapisi, cinsel terapi, hipnoz-hipnoterapi, EMDR ile tedavide konusunda uzman ve tecrübe sahibidir.

• Antalya Psikiyatri Merkezi bireysel terapi ve grup terapisi.
  • Antalya Psikiyatri Merkezi psikiyatrik hastalıkların takip ve tedavisi.
  • Antalya Psikiyatri Merkezi aile terapisi, evlilik terapisi, çift terapisi, ilişki terapisi.
  • Antalya Psikiyatri Merkezi aile danışmanlığı, evlilik danışmanlığı ve psikolojik danışmanlık.
  • Antalya Psikiyatri Merkezi cinsel terapi ve cinsel danışmanlık.(Vajinismus tedavisi, erken boşalma, sertleşme sorunları)
  • Antalya Psikiyatri Merkezi hipnoz-hipnoterapi, EMDR uygulaması.

Antalya psikiyatri ve psikoterapi merkezimiz Yeşilbahçe Mah.Portakal Çiçeği Cad.1460 Sok.Turunç Plaza 6/24 Muratpaşa/ANTALYA adresinde hizmetinizdedir.Merkezimize 0.242.3114433 numaralı telefonumuzdan ulaşabilir, randevu alabilirsiniz.

Psikiyatrist Emine Filiz Uluhan